måndag 24 augusti 2009

Halloj =)




Oj ja nu var det längesedan jag skrev. Det går i ett, Stian kom till mig fredagen den 14 aug och så åkte jag med han på söndagen den 16 till Åndalsnes där han ska bo till den 15 feb. Tog tåget tillbaka ons 19 aug, den första en och en halv timmen är en turist attraktion, Raumabanen en av norges finaste tågturer, det var fantastiskt fint och jag hade sån himla tur med vädret strålande sol och blå himmel så jag såg alla toppar. När jag kom hem var det rätt på jobb. På torsdag va jag på stan och såg efter presenter och självklar kolla jag in vad som hade kommit in av höstnyheter =)och så jobba jag på kvällen. På fredag hade vi lite vin kväll hemma hos oss trevligt och när klockan va halv ett ringde det på dörren och det va stian som kom på surprise besök gissa om jag blev glad =) På Lördag serverade jag och frida i ett bröllop, behöver lite exta pengar hihi, blev klara ganska tidigt så stian kom och hämtade oss redan vid halv nio, var sjukt sliten så åkte hem myste såg film och åt massor med popcorn. I går följde jag och frida med och såg på när stian rodde ett løp och det va precis att de vann=)


Japp det är lite av det som hänt i det sista. Glömde tyvärr kameran i åndalsnes så fick inte tagit några bilder på den fina tåg turen. Har ju självklar ätit en massa god mat bla tacogratäng som jag fått receptet av min vän Annelie.

1 kommentar:

  1. Det är verkligen underbart att han kom på överraskningsbesök! ♥ Vad fint det låter att åka den tågturen, och vad roligt att se när de rodde!

    Jag hade glömt att jag delat med mig av det receptet. Kul! (Jag lagar ju inte mat längre...)

    Stor kram!

    SvaraRadera