torsdag 13 augusti 2009

Oj oj oj!!!







Hjälp vad tiden går, har haft fullt upp sedan jag kom tillbaka till oslo, får ju aldrig tid till och skriva här. Jobba, handla mat, städa, tvätta och självklart har jag hunnit svänga inom kläd och inredningsbutikerna =) har kommit så mycket nytt och fint, man blir ju helt galen.



Man märker att man blivit bortskämd under semestern, tungt och komma igång med matlagningen=) men idag slängde jag ihop lite pasta med squash, broccoli, svampt, tomat, vitlök, grädde, chilisås och en kryddmix med chili tomat paprika, det blev riktigt gott.



Nu är det dax att sova, ska försöka läsa lite i boken jag fick med i elletidningen (är det någon där? av Marian Keyes) får läst så lite om gången så kommer aldrig in i den.






Natti natt!






Ps i morgon kommer min underbar kjäreste hem på besök, GLÄDER MIG!♥

1 kommentar:

  1. Vad gott det låter!
    Och vad roligt att du får besök i morgon. :):) ♥

    Det är så kul med allt nytt som kommer inför hösten! Extra kul ska det bli att läsa dina blogginlägg!

    Stor KRAM!

    SvaraRadera