tisdag 11 augusti 2009

Madonna!











I söndags var jag på Madonna i Göteborg, oj oj oj det var helt kanon. Jag är inget Madonna fan men det va jätte kul och se henne live tycker om hennes gamla musik mer än den nya. Hade egentligen biljetter till Lördagens konsert då det var strålande väder men våran vän Elin hade råkat dubbel bokat sig så hon fick bytt biljetterna till Söndagen då vädret inte längre stråla, det regnade, men det gjorde inget för vi köpte en regnponcho i vit så nästan alla i publiken på ullevi var vita =) Vi hade fått biljetter i the gold circle platserna närmast scenen , det va kul och stå där men lite jobbigt för mig som är så himla kort hihi.

2 kommentarer:

  1. Jag tycker det ser riktigt mysigt ut med regnponcho. Vad kul med bilder! Och att ni är nöjda!
    Kram :)

    SvaraRadera
  2. kul med konsert!
    jag hörde att söndagskonserten var bättre än lördagens så det var ett bra byte, trots vädret :D

    SvaraRadera